ZAYIFLAMA DIYETLERI

Zayıflama diyetleri kişiye özgüdür ve doktor ve/veya diyetisyen tarafından size özel olarak, beslenme alışkanlıklarınız, mesleğiniz ve yaşam tarzınızla uyumlu olarak düzenlenmelidir.
Aksi takdirde uygulanan diyetler sağlığınıza zarar verebilir.
Baharda havaların iyileşmesiyle fiziksel aktivitelerinde artırılması mumkundur.
Bu acidan her gün düzenli olarak yapılan 30 dakikalık bir yürüyüş, hem vücut ağırlığının dengelenmesine, hem de kemik sağlığının korunması ve geliştirilmesine yardımcı eder.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s