SAGLIK ve GUZELLIK icin SU

Su aç karnına içildiğinde organizmayı zararlı toksinlerden arındıriyor. 
Bebeği olan kadınlarda süt üretimini artırıyor.
Gün boyu içilecek 2 litre su, enerjiyi artırıyor ve zayıflamaya yardımcı oluyor.
Su, besin maddeleri ve oksijeni taşıyarak organ ve dokuları da koruyor. 
Bağışıklık sisteminin görevini yapabilmesi için su gerekiyor. Bu özelliği ile zinde ve dinç kalmada yardımcı oluyor.
Cildin nem ve elastikiyetinin düzenlenmesinde rol oynayan su, kadınların korkulu rüyası haline gelen selülit oluşumunun önlenmesinde ilk sırayı alıyor. 
Sıcak havalarda vücut sıcaklığını düzenleyici olarak çalışan suyun gün içinde 10-12 bardak tüketilmesi gerekiyor.
Su miktarında azalma oldukça, vücutta depolanan yağ miktarı artmaya başlıyor.
Suyun faydaları:
Vücut özellikle geceleri su almadığı için, sabahları uyanınca hemen bir bardak su içilmesi gerekiyor.
Öğlen ve akşam yemeklerinden önce içilecek bir bardak su, iştahı bastırıp, mideyi dolduruyor ve sindirime iyi geliyor.
Spor yapmadan önce içilen bir bardak su da yine metabolizmayı çalıştırırken, kas glikojeninin tükenmesinin önüne geçiyor.
İdrarla zararlı maddelerin atılmasını sağlayan su, tükürük ve mide salgısında bulunarak, besinlerin sindirilmesinde görev alıyor.
Hücre ve kas dokularını güçlendiriyor.
Zararlı maddeleri dokulardan uzaklaştıran su, cildi gerginleştirip, parlaklık kazandırıyor.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s